Saturday 28 January 2012

tanpa tinggal sebarang jejak
sebarang komen dan sebarang titipan
bukan mengabaikan
cerita kamu, cerita mereka, cerita dia
aku tahu dan aku ambil perhatian
cuma bukan terang-terangan

untuk berhubung secara peribadi, aku cuba
tapi kalau sudah tidak dibalas jejak, ah tak mengapa
sekurang-kurangnya aku tahu kau masih banyak teman
bukan ayat minta kasihan
cukuplah titipan tanda ingatan

atau mungkin perasaan bayang-bayang itu kembali
siang kau ada, malam kau hilang
esok lusa entah, mungkin kau lenyap

kalau di sana pun aku dicampakkan
entah orang akan terperasankan atau tidak






2 comments:

pena maya said...

kita suka ni :D

AmalinaSamar said...

heheh. terima kasih nabeq. conteng2 dr hati XD

Survivor

Aku sendiri pun macam tak percaya, pada tahun 2020, ruang blog ini masih wujud dan bernyawa. I'm glad that 4 years ago, I am still writi...