Wednesday 9 March 2011

Selamat Hari Jadi Mak!

8 Mac 2011


Selamat Hari Jadi Mak!
Maafkan adik sebab paling lambat wish. Bukan tak ingat cuma terlalu mengejar masa sampai terleka. Ini suara bila jiwa berkata-kata.

  1. Semoga dikurniakan kesihatan yang baik sehingga adik habis belajar dan mengecap kejayaan.
  2. Semoga cepat menimang cucu. ^^
  3. Terima kasih sebab ajar mengenal alif ba ta dan mengaji <-- Insya-allah al-Quran adalah panduan hidup yang adik akan sentiasa baca dan amalkan.
  4. Terima kasih sebab jahitkan baju kurung along, angah dan adik.
  5. Terima kasih kaitkan topi dengan buat sarung bantal barbie.
  6. Terima kasih buatkan sarung bantal berkaler-kaler.
  7. Terima kasih buatkan bekal untuk bawak masa sekolah rendah.
  8. Terima kasih sebab ikatkan tocang dan sanggul.
  9. Semoga niat menunaikan umrah dan haji dipermudahkan.
  10. Terima kasih ajarkan mengait. Harapan nak buat mafla.
  11. Terima kasih sebab belikan mp3 walaupun memang adik yang mintak. Dan juge laptop.
  12. Terima kasih kerana mendidik kami adik beradik dengan didikan yang baik.

Banyak lagi untuk sebenarnya disenaraikan dan banyak lagi untuk diluahkan.

Selamat Hari Jadi Mak!

Mak saye jawa, ayah pun jawa. Lahir kat Johor.
Tapi kenapa saya tak pandai cakap Jawa? Ish2. Sebab takde usaha nak belajar =.=


2 comments:

syazwansamar said...

mak saya orng jawa.ayah saya orng jawa.saya lahir kat perak.
adakah saya orng johor jawa atau pun saya hanyalah orng jawa buanagan yg lahir kat perak?
atau saya orng KL?

AmalinaSamar said...

status anda tak dapat dikenal pasti.atau mungkin orang klate

Survivor

Aku sendiri pun macam tak percaya, pada tahun 2020, ruang blog ini masih wujud dan bernyawa. I'm glad that 4 years ago, I am still writi...