Sunday 13 March 2011

ruang dan peluang dan pilihan

Hidup dalam kelompok yang majoritinya bukan beragama Islam buat aku sedar semula sejauh mana pengetahuan aku dalam agama Islam, sejarah pembentukan Islam dan peranan aku sebagai muslimah.

Dan seperti membuka ruang untuk aku lebih mengetahui ilmu yang mendekatkan aku pada agama dan bukan setakat Islam pada nama.

Mungkin ini peluangnya. Aku perlu mencari ruang.



Klik sini untuk maklumat lanjut.

Salah seorang penceramah adalah Kak Afni, kakak usrah yang sangat sporting dan akan melangsungkan perkahwinan tak lama lagi. :) Selamat Pengantin Baru!!

Sangat nak pergi. IELTS class hari Sabtu tu. Kalau skip kelas sehari dan pergi bengkel tu boleh kott. Sounds not soo good. Tapi kan peluang ni satu dalam seribu. Mungkin ada lain kali tapi taktau bila.

IELTS class pon penting tapi tiap-tiap minggu pun ada jugak. Memang tertinggal satu slot tapi semuanya bergantung pada diri untuk cover up balik lesson.

Meninggalkan aku lagi dengan pilihan.

Tapi kalau takde kawan nak join skipping, aku reda je lahhh.

4 comments:

Anonymous said...

mayna!!!!pegila bagi pihak aku. huhu

AmalinaSamar said...

ha.mmg nak sgt pegi.tgk masa dan keadaan.hu

Anonymous said...

Terima kasih daun keladi,
Semoga awak pon tak lama lagi =D

AmalinaSamar said...

haha.lame lagi la k.afni.a level pon tak lepas lagi.ngee~

Survivor

Aku sendiri pun macam tak percaya, pada tahun 2020, ruang blog ini masih wujud dan bernyawa. I'm glad that 4 years ago, I am still writi...