Saturday 25 December 2010

Pie Apple versi karipap

Semalam chat dengan Teyn. Semangat dia promote resipi pie apple goreng yang diorang buat kat bumi irbid tu. Pagi ni aku pun bersemangatlah menyahut seruan cik kecik molek tu dan ni lah hasilnya tara...
Yang ni versi saye dan mak saye

Nampak tak inti dia macam kentang tapi sebenarnya apple yang dimasak dengan gula. Karipap tu ade la 4-5 aku kelim sendiri woo.. Rasanye..nyam nyam nyam~

Yang ni pulak versi Teyn

Dia buat bentuk petak dengan garfu tepi tu. Kiranya aku lagi terer kelim daripada dia r. Haha. XP

Kesimpulannya, ade kelainanlah kalau makan keripap inti apple ni, Walaupun takdelah sampai tahap McD punye tapi untuk santapan di waktu pagi memang sedap~!

*Actually buat apple pie karipap ni sebab nak menghabiskan apple yang dah seminggu beli sampai lebam2 badan dia dah.

2 comments:

Anonymous said...

taniah3.. hebat keliman ko.. balik m'sia nak menuntut ilmu lah.. haahhahh

AmalinaSamar said...

aku duk umah belatih jd menantu mithali.muahaha.meh cni aku ajar na

Survivor

Aku sendiri pun macam tak percaya, pada tahun 2020, ruang blog ini masih wujud dan bernyawa. I'm glad that 4 years ago, I am still writi...