Saturday 12 June 2010

mengimbau kenangan

Selangkah GREGARIOUS 0509 mara ke hadapan. 5 tahun bertungkus lumus mengejar
kejayaan menjadi detik manis sepanjang di alam persekolahan. Mengimbau kenangan di STF, jelas terpancar segala jerit perih dalam memperoleh keputusan yang cemerlang dalam SPM. Alhamdulillah, berkat doa guru dan usaha GREG, semua bakal mengorak langkah menjadi insan yang berguna pada dunia dan masa hadapan. Insyaallah...

Muka struggle study SPM (struggle ke?happy je aku tengok) sekitar prep malam

FOCUS...fira,mangsa buli aku

BERLAKON...konon aku study hard

AMAN...simbolik si ikan nemo

KALKULATOR...add juge le tuh deskie, mirayem

ADD MATH..berselerak sungguh meja tuh, ety n qis

KHUSYUK...future doctor to be..botox n julie

PANAS...kloni ketandusan kipas angin (anem,kelly,shidot n me)

perjuangan kita masih belum selesai
cabang perjalanan masih jauh di hadapan
demi melakar nama dan kejayaan
sekalung tahniah buat sahabat seperjuangan
menjadi insan berguna demi mengecap kejayaan
memori indah kekal di ingatan
selamat berjuang wahai teman

i said brr..
it's cool in here
i said there must be some GREG in the atmosphere
i said oo..ee..oo..ee..oo
ice3x
oo..ee..oo..ee..oo
ice3x
here we go
GREGARIOUS!!!



7 comments:

nobody but me said...

haha! amalina!
ini betul2 mengimbau kenangan ni!
hehe!
Ku memang suke!

Afza Qistina said...

THANK YOU FOR BEING A GREAT MENTOR OF MINE. ONLY ALLAH CAN PAY ALL YOUR HARD WORK. THANKS DEAR <3

izzati said...

kau,buat aku rindu gile skola
isk3
sebak2...

AmalinaSamar said...

hohoh..nnt klu rajen aku imbau kenangan skola eh..tym tade mende nak wat ni..

tade la qis..i hanya bantu but u urself make it real!!

Mieza Everdeen said...

amalina, kau buat aku touching doe baca post nie.. aq rindu cheer gregs.. waa, tercampak sorang2 kat uitm melaka.. huhu

LightsOfHonesty said...

Cuba2 kau imbau zaman KEGEMILANGAN DI DORM ye
TQ

hakhakhak

AmalinaSamar said...

heh..tade la mieza..aku dapat lihat kebahagiaan kau di sana..nnt aku nak anta anak aku blaja english ngan kau..huhu

orait doty..sedikit sebanyak aku akan cuba kumpul segala memori yang terbenak dalam minda aku ni dan translatekan dalam kata-kata..chedokk..hahaha

Survivor

Aku sendiri pun macam tak percaya, pada tahun 2020, ruang blog ini masih wujud dan bernyawa. I'm glad that 4 years ago, I am still writi...