Sunday 27 June 2010

super excited

1 julai bakal menjelmakan diri lebih kurang 4 hari lagi.barang-barang masih dalam proses membeli.beli barang memang tak hingat dunie.takpe,nasib baik le cheras tu tak jauh mane.dah 5 tahun aku merantau di johor nun,sekurang-kurangnya 2 tahun dekat le sikit dengan rumah kan.opps..3 tahun lagi kat sane tu kau nak campak mane??takpe yang tu laen cerita.

medical cekup da settle.penat aku jalan kaki ke poliklinik tu.kereta depan mate tapi tak bape biase nak bawak.dalam kata lain,takut.ngess..mujurlah sekangkang kera je.haih

wan nur adilah dan nur amirah rahim sudah selamat sampai di universiti masing-masing.uitm kuala pilah dan uniten kajang.nanti aku akan ikut korang juge.selamat berjuang wahai rakan-rakanku.*suasana melankolik sket*.uitm kuala pilah bakal menjodohkan 3 orang sahabat aku dari sekolah rendah dan menengah.
"wan.do have fun meeting wif nurul aqilah wahab and norfarhana abdullah,"

semalam berbual-bual bersama khairin nazifa,unimate yang dijodohkan oleh nur nabilah alias.semangat dia dah packing segala.dengan periuk nasi dia angkut sume.yes~ boleh tumpang sekaki.beli beras,masak nasi,masak lauk,huh,jadi surirumah pula di sane nanti ya.haha.kami cadang untuk memeriahkan suasana di sane dengan membeli periuk belanga sekali.amacam??berkampung le jawabnya.

sekalung penghargaan pada doty sekali lagi kerana checklistnya banyak membantu dalam membeli dan mempacking barang-barang.keje aku just tambah-tambah di list saje.wee.


5 comments:

nobody but me said...

Huhu...slmat pergi yer...
aku 3 july nnti
lbih kurang la kiter...^^

syazwansamar said...

nasib kelas mule 11 julai

AmalinaSamar said...

hoho..pas ni kau menyusul aku lak ye sab.tak lame da tuh

kelas spe mule 11 julai??
mau cheesecake..hahah

syazwansamar said...

ahahahhahahaha.kang ko tgk la hasil cheese cake resepi dari kawan.pasti jadi

AmalinaSamar said...

huh..mau2 cheesecake..ha..tak pun ko blanje yg secret recipe nye tros klu ta dapat rase yg ko buat..hahaha

Survivor

Aku sendiri pun macam tak percaya, pada tahun 2020, ruang blog ini masih wujud dan bernyawa. I'm glad that 4 years ago, I am still writi...