Friday 4 June 2010

percubaan pertama

Assalamualaikum...
percubaan pertama aku tulis blog.selama ni aku selalu ziarah blog orang.fatin hamidah,botox,ety,qistina...ramai lagi r.sory yer sebab aku slalu stalk blog korang.cam best plak berblogging ni.
tapi satu je masalah aku bila menulis ni..kang kalau aku rase cam tak best aku akan deeeelete sume yang aku tulis..haih~ tape..ni cam lebih kepada merepek..
kalau boleh dengan blog yang aku tulis ni,dapat le share2 perjalanan hidup aku..ceh~ perasan..btw..

buah cempedak di luar pagar,
ambil galah tolong jolokkan,
saya budak baru belajar,
kalau salah tolong tunjukkan..

huh..aku martabatkan bahasa melayu jap yer..


No comments:

Survivor

Aku sendiri pun macam tak percaya, pada tahun 2020, ruang blog ini masih wujud dan bernyawa. I'm glad that 4 years ago, I am still writi...